اخبار بازی

بازی Syberia 3 تاخیر خورد

پیش از این قرار بود که بازی Syberia 3 در سال 2016 میلادی عرضه گردد، اما متاسفانه توسعه دهنده‌ی آن خبر داده که این بازی تا سال 2017 میلادی تاخیر خورده و تاریخ انتشار مشخصی نیز برای آن اعلام نشده است.

Elliot Grassiano توسعه دهنده‌ی این بازی بیان کرده:" پس از مشاهده‌ی بازخورد مثبت طرفداران از معرفی این بازی، تصمیم گرفتیم که جزئیات بیشتری به ماجراجویی جدید کیت والکر [Kate Walker] بیفزائیم. ما می‌دانیم که طرفداران این بازی مشتاقانه منتظر ادامه‌ی داستان کیت هستند، اما ما نیازمند زمان بیشتر برای ارائه‌ی یک ماجراجویی خوب و پرجزئیات‌تر در دنیای شگفت انگیز این بازی هستیم تا بتواند انتظارات طرفداران را نیز پاسخ دهد."

خالق این بازی، Benoit Sokal، اضافه کرد:" من به صورت واضح از تاخیر Syberia 3 ناراحت هستم، زیرا که ما دوست داریم بازی‌هایمان را هر چه زودتر پس از نوشتن داستان‌شان منتشر کنیم، تصمیم Microïds برای تعویق انتشار این بازی برای ارائه‌ی بهترین تجربه به بازیکنان علاقه‌مند به این بازی‌ست. همچنین ما تصمیم گرفتیم تا صحنه‌های سینماتیک بیشتری برای داستان ، گسترش اختیارات برای تغییر روایت و همچنین صداهای بیشتر به این بازی بیفزائیم که نشان دهنده‌ی تعهد ما به این بازی‌ست."

پس از عرضه‌ی نسخه‌ی قبلی در سال 2008 میلادی، طرفداران این سری مدت زیادی‌ست که منتظر عرضه‌ی Syberia 3 هستند. همانطور که اشاره شد این بازی سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا