اخبار بازی

بازی Super Mario Run توسط میاموتو برای iOS رونمایی شد

شرکت اپل دیشب کنفرانسی جهت معرفی تازه‌ترین محصولات و دستاورد‌های خود برگزار کرد که در جریان آن تازه‌ترین مدل سری گوشی‌های محبوب iPhone یعنی iPhone 7 رونمایی شد. اما به غیر از رونمایی‌هایی مخصوص اپل، آقای شیگرو میاموتو [Shigeru Miyamoto] با حضور خود در استیج اپل، از سورپرایز دیگری با نام Super Mario Run رونمایی کرد. این بازی که مشابه بازی‌های دو بعدی کلاسیک سری محبوب ماریو می‌باشد، برای عرضه‌ بر روی پلتفرم iOS معرفی شد.

در Super Mario Run بازیکن باید با پریدن و ضربه زدن به بلوک‌ها، خود را به پرچمی که در انتهای مراحل بازی قرار دارد برساند تا پیروز شود. این بازی به صورت خاص برای صفحه‌ نمایش‌های لمسی ساخته می‌شود و بازیکنان قادر خواهند بود تا با تنها یک دست خود آن را تجربه کنند.

همچنین این بازی دارای قابلیتی جدید در این سری تحت عنوان، Toad Run، خواهد بود که در آن بازیکنان باید برای دریافت امتیازات بیشتر با یکدیگر به مبارزه [تن به تن] بپردازند.

میاموتو در ادامه اعلام کرد که آن‌ها همچنین در حال آماده‌سازی استیکر‌هایی با طرح این بازی برای اپلیکیشن iMessage اپل می‌باشند که کاربران این اپ می‌توانند آن‌ها را برای دوستان و خانواده‌ی خود ارسال کنند.

متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق این بازی برای iOS در این رویداد اعلام نشد اما اعلام شده عرضه‌ی این بازی برای تعطیلات سال 2016 میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا