اخبار بازی

بازی Space Hulk: Deathwing برای مدت کوتاهی تاخیر خورد

شرکت Focus Home Interactive، ناشر بازی Space Hulk: Deathwing، اخیراً تائید کرده است که این بازی علمی تخیلی با چند روز تعویق و به فاصله‌ی کمی از زمان مقرر قبلی، برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به گفته‌ی ناشر و سازنده‌ی بازی مذکور، این زمان اضافی به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا برخی از مشکلات بازی را برطرف و به بهینه‌سازی بیشتر آن جهت حصول اطمینان از عرضه‌ی بازی در شرایط مطلوب بپردازند.

این تاخیر به احتمال بسیار زیاد تاثیر گرفته از عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی [بتا] بازی‌ست چرا که کاربران در هنگام تجربه‌ی آن با مشکلات متعددی رو به رو بودند و طبیعتاً برطرف سازی آن‌ها را در نسخه‌ی اصلی بازی مطالبه کرده‌اند. با این حال باید منتظر بمانیم تا مشخص گردد آیا این زمان کوتاه مدت جهت رفع مشکلات بازی کافی خواهد بود یا این بازی نیز مشابه برخی دیگر از بازی‌های رایانه‌های شخصی با مشکلات متعدد فنی و تکنیکی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

بازی Space Hulk: Deathwing مقرر است در روز چهارشنبه 24 آذر ماه [14 دسامبر میلادی] برای رایانه‌های شخصی عرضه گردد. اگرچه نسخه‌های کنسولی این بازی برای Xbox One و Playstation 4 در دست توسعه است اما شاهد عرضه‌ی آن‌ها همزمان با رایانه‌های شخصی نخواهیم بود و باید تا سال 2017 میلادی منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا