اخبار بازی

بازی Resistance 3 را زودتر از موعد بازی کرد و اطلاعاتش را منتشر نمود .


خوب شاید اگر تصویر بالا را نگاه کرده باشید پیش خود بگویید این شخص کیست که اینقدر خوشحال با شیشه نوشیدنی خود بقل TV خود ایستاده و عکس انداخته است ، ولی اگر شما هم جای وی بودید بیشتر از ان خوشحال میشدید .

همانطور که میدانید بازی استودیو "Insomniac Games" یعنی "Resistance 3" تا چند هفته دیگر به طور انحصاری برای "PS3" عرضه میگردد ؛ ولی از قرار معلوم این شخص خوش شانس زودتر از موعد مقرر بازی "Resistance 3" ان هم نسخه کامل به دستش رسیده است و ان اجرا کرده است . وی همچنین برای اثبات سخنان خود نیز عکسی از جعبه بازی و تصویری از منوی Resistance 3 با TV هفتاد اینچی خود انداخته است که در بالا مشاهده گر ان هستید .

وی بعد از بازی نیز توضیحاتی در مورد چگونه بودن سری جدید Resistance 3 در سایت Reddit توضیحاتی داده است . وی میگوید :

 " Resistance 3 نسبت به سری قبل یعنی R2 خیلی بهتر میباشد ….. چه از نظر گرافیکی ، داستان ، گیم پلی ، کنترل و درجه سختی ؛ بازی واقعا لذت بخش بود و میتوانم بگویم هزار برابر بهتر از R2 میباشد" .

در جه سختی بازی در حد نرمال است و بیشتر به صورت استراتژیک باید عمل کنید ؛ بازی همچنین از نظر گرافیکی خیلی خوب و عالی شده است . اتمسفر بازی بسیار تاریک است و از نظر ساختار گرافیکی نیز به همین شکل رنگ امیزی شده است .

چون زیاد بازی "COD" را اجرا و بازی نکرده ام نمی توانم این بازی را با ان مقایسه کنم . اخرین بازی که انجام دادم World at War بود که این دو بازی حس مشابه ای داشتند .

هنوز بخش "multiplayer" بازی را اجرا نکرده ام .

راستش را بخواهید دیرزو چند ساعت بیشتر بازی نکردم و هنوز خوب داخل بازی را نگشته و نرفته ام ولی امشب به طور جدی بازی خواهم کرد ؛ فکر میکنم تا الان نزدیک به 4 ساعت بازی کرده باشم که میتوانم بگویم مراحل بازی بسیار عالی بوده اند . در حال حاظر در منطقه "stealth" قرار دارم و این هیچ شباهتی به "stealth" ، بازیهای دیگر ندارد (البته از نظر من اینگونه میباشد )

بازی Resistance 3 در 6 سپتامبر سال 2011 برای PS3 عرضه میگردد .

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا