اخبار بازی

بازی Resident Evil 7 حالت آنلاین نخواهد داشت | دمویی دیگر در راه است

ماه‌های منتهی به انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil 7 برای طرفداران این بازی جالب توجه است، نسخه‌های آزمایشی متعددی از این بازی منتشر شده و خواهد شد اما هنوز دیدی کلی نسبت به بازی اصلی برای علاقه مندان نمایان نشده است. اخیراً اطلاعات خوبی از این بازی توسط تولید کننده‌ی آن نشر یافته که باعث می‌شود بدانیم بازی اصلی حاوی چه ویژگی‌ها خواهد بود و چه فقدان‌هایی خواهد داشت.

Masachika Kawata، تولید کننده‌ی Resident Evil 7، اخیراً گفتگویی با YugaTech داشته و برای نخستین با در جریان آن از حالت آنلاین این بازی سخن گفته است. او در این مورد بیان کرد:" بازی Resident Evil 7 از هیچ حالت آنلاینی پشتیبانی نخواهد کرد. برای نمونه، در بازی Resident Evil 5 ما تمرکز خاصی بر روی حالت آنلاین داشتیم که اتفاقاً بازخورد خوبی هم داشت. اما طرح اصلی Resident Evil 7 بر پایه‌ی ترس است، از همان آغاز ساخت بازی، ما عقیده داشتیم که تجربه‌ی بازی به صورت تنها کاملاً ترسناک خواهد بود."

او اشاره‌ای نیز به عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی [دمو] این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها در کنار Playstation 4 داشت اما قولی در این زمینه به طرفداران نداد. اگرچه او اعلام کرد که این نسخه‌ی آزمایشی به زودی به روز خواهد شد و وجه دیگری از بازی را نمایان خواهد کرد. وی در این رابطه اظهار داشت:" ما برنامه داریم تا نسخه‌ی آزمایشی این بازی را برای PSN به روز کنیم تا بازیکنان وجه دیگری از بازی را تجربه کنند. اما تاریخ عرضه‌ی دقیقی تا کنون مشخص نشده، اما واضح است که این عرضه تا قبل از انتشار بازی اصلی صورت خواهد گرفت."

بازی مورد انتظار Resident Evil 7 روز سه شنبه 5 بهمن ماه [24 ژانویه میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا