اخبار بازی

بازی Resident Evil بعدی به ریشه خود بازمی‌گردد . The Last of Us یک بازی قوی

شرکت Capcom که با هر ساخت از سری Resident Evil آن را یک قدم دورتر از از ریشه خود یعنی Suriver h‌orror میکرد در جدیدترین نسخه این بازی یعنی Resident Evil 6 به هبچ عنوان نتوانست به خواسته‌هایش برسد و این بازی با اینکه کاملا اکشن بود فروش چندانی نداشت. در همین راستا این شرکت اذعان کرد قسمت بعدی بازی Resident Evil به ریشه خود باز می‌گردد. (این شرکت در مورد re6 هم چنین مطلبی را گفته بود)

آقای Michael Pattison در طی مصاحبه‌ای که با سایت معتبر MCV ذاشت اذعان کرد، "بعد از ساخت بازی RE: Revelations شاهد نقدهای مثبتی هم از سوی هواداران و هم از سوی رسانه‌ها بودیم و همچنین ناظر تحلیل‌های متفاوت و بررسی‌های گوناگون و جدیدی نیز شدیم. باید این گونه مسائل برسی شود و همه را باید برای ساخت نسخه بعد RE در بازی به کار گیریم. به همین راحتی نمی‌توان تمام این‌ها را نادیده گرفت و ازشان رد شد."

"یکی از مشکلاتی که ما در Resident Evil 6 داشتیم این بود که زیادی از حد در بازی به محتواها پرداختیم، لذا خیلی از مشتری‌ها پیام دادن و گفتن احساس پفکی بودن دست می‌دهد. مرحله Leon در بازی بسیار خوب عمل کرد زیرا در بازی Resident Evil Revelations که برای 3DS ساختیم به جای اینکه زیادی از حد به survival horror بپردازیم سعی نمودیم داستانی روان و ساده را عنوان کنیم که این امر نیز باید در ساخت نسخه بعدی Resident Evil مهم واقع گردد که هر چه بیشر به ریشه بازی نزدیک شویم."

"در مورد زامبی‌ها، وقایع آخرالزمانی و survival horror و اقلام این چنینی حرف‌های بسیاری گفته شده است ولی هستند عناوین شاد و زنده‌ای به همانند بازی The Last of Us که به ما به خوبی نشان دهند مشتری‌ها دنبال چه چیزی هستند؛ البته Tomb Raider نیز نباید نادیده گرفته شود. وقتی تیم تحقیق و توسعه ما این عناوین را بازی نمودند به ما گفتند که از بازی کردنشان بسیار لذت برده‌اند. این به ما نشان داد هستند مارکت‌های با محتوا و بسیار قوی که مخاطب را به خود جذب نمایند."

آیا کپکام از اشتباهات خود درس گرفته؟ و آیا ما باردیگر شاهد یک RE واقعی خواهیم بود(؟)

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا