اخبار بازی

بازی Monster Hunter XX برای 3Ds معرفی شد

سری Monster Hunter به افزایش محبوبیت خود با عملکرد موفقیت آمیزش در پلتفرم 3Ds ادامه می‌دهد. بازی Monster Hunter Generations [در ژاپن با نام Monster Hunter X شناخته می‌شود] اوایل امسال در آمریکا منتشر شد و حال به تبع آن یک بازی جدید نیز رونمایی شده است.

این بازی جدید که Monster Hunter XX نام دارد در جریان نینتندو دایرکت [Nintendo Direct] که با تمرکز بر روی سری Monster Hunter برگزار شد، رونمایی شده است. این بازی شامل دو حالت شکار جدید است که یکی استایل Brave‌ست و دیگری نیز در آینده و پیش از انتشار بازی رونمایی خواهد شد. همچنین 14 تکنیک جدید با 14 اسلحه نیز برای این بازی در نظر گرفته شده که در آینده‌ی نه چندان دور به طور کامل معرفی می‌گردند.

از جمله مجتویات جدید افزوده شده به این بازی می‌توان به میادین و هیولاهای جدید و همچنین G-Rank اشاره کرد. اقدامات Prowler Mode [حالت ولگرد] نیز در این بازی گسترش یافته است.

متاسفانه تنها اعلام شده که این بازی روز شنبه 28 اسفند ماه [18 مارس 2017 میلادی] در ژاپن عرضه خواهد شد و اشاره‌ای به انتشار آن در دیگر مناطق نظیر آمریکا و غرب نشده است. اما با دانستن این نکته که در نهایت دو بازی Monster Hunter X و Monster Hunter Generations در غرب منتشر شدند می‌توان اقدامی مشابه این مورد را برای Monster Hunter XX نیز متصور شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا