اخبار بازی

بازی Limbo به سرویس Backwards Compatibility افزوده شد

اگر نخستین بازی استودیوی Playdead، Limbo، را بر روی کنسول Xbox 360 خود دارید و تمایلی به پرداخت هزینه‌ی دوباره برای انجام آن بر روی Xbox One خود نداشته باشید، خبر خوبی برای شما در دست داریم. این بازی به سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One افزوده شده است؛ این خبر از سوی حساب کاربری Major Nelson در توییتر اعلام شده است.

مشابه گذشته، اگر Limbo را بر روی کنسول Xbox 360 خود داشته باشید، این بازی به صورت خودکار به آرشیو بازی‌های Xbox One شما افزوده می‌شود؛ در غیر این صورت، برای خرید این بازی از طریق فروشگاه Xbox باید 10 دلار هزینه کنید.

Limbo، نخستین بازی استودیوی Playdead، در سال 2010 میلادی منتشر شد؛ این استودیو سپس به توسعه‌ی بازی‌ای در سبکی مشابه بازی پیشین خود، پلتفرمر، پرداخت که Inside نام دارد. Inside هم از سوی منتقدین و هم از سوی بازیکنان با تحسین مواجه شد.

Limbo تنها بازی‌ای نیست که این اواخر برای سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شده است، هفته‌ی گذشته پس از مدتها انتظار، بازی Blue Dragon برای سرویس مذکور ارائه شد. روند توسعه‌ی سرویس Backwards Compatibility با سرعت پیش می‌رود و تاکنون بیش از 250 عنوان برای این قابلیت ارائه شده که هر هفته بر تعداد آن افزوده می‌گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا