اخبار بازی

بازی Grow Up برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One معرفی شد

در کنفرانس E3 یوبی‌سافت، بازی پلتفرمر «Grow Up» معرفی شد که دنباله‌ی «Grow Home» است. این بازی قرار است در ماه اوت برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One به قیمت 9.99 دلار عرضه شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

بازیکن‌ها در «Grow Up» کنترل یک روبات کوچک را بر عهده می‌گیرند که این روبات در یک دنیای بیگانه، ماموریت‌های عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد که بازیکن‌ها ماجراجویی‌های او را رغم می‌زنند. این روبات قوی بوده و قابلیت دویدن و غلت زدن را دارد و می‌تواند در جهانی زیبا، خیره کننده و بی حد و حصر پرواز کند.
این ماجراجویی (بازی Grow Up) توسط یک تیم کوچک در Reflections ساخته می‌شود که یکی از استودیوهای یوبیسافت است. آن‌ها ربات دوست داشتنی بازی که نام‌اش BUD است را خلق کرده‌اند. BUD در بازی به دنبال MOM است که MOM سفینه فضایی BUD بوده و توسط آن به اکتشاف در کهکشان می‌پرداخت اما به علت وقوع حادثه‌ای، او در دنیای بازی رها شده و با خطرات آن رو به رو می‌شود. او به دنبال سفینه خود است. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا