اخبار بازی

بازی Final Fantasy XV، سریع‌ترین فروش را در بین این سری داشته است

سرانجام انتظار طولانی مدت طرفداران سری محبوب Final Fantasy چندی پیش به پایان رسید و نسخه‌ی Final Fantasy XV این مجموعه، پس از طی شدن یک فرآیند توسعه‌ی طولانی مدت وارد بازار گردید. مشخص است که با توجه به بازه‌ی طرفداران این سری، تقاضا برای این بازی بسیار بالا بوده و هست، و شرکت Square Enix، ناشر این عنوان آمار دیگری از این انتظار به اشتراک گذاشته است.

این شرکت اعلام کرده که Final Fantasy XV سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های سری Final Fantasy داشته و آن‌ها برای روز نخست عرضه‌ی آن، 5 میلیون نسخه از آن را برای خرده‌فروشی‌ها ارسال کرده‌اند. همانطور که اطلاع دارید تعداد نسخه‌های عرضه شده به خرده‌فروشی‌ها بیانگر آمار فروش یک بازی نیست و برای مشخص شدن این مورد خاص باید منتظر گزارش NPD و گزارش رسمی ناشر بمانیم.

با عرضه‌ی این نسخه‌ی مورد انتظار، کار سری Final Fantasy تا بدین لحظه به پایان نرسیده چرا که قرار است در آینده شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی یکی از محبوبترین قسمت‌های این سری، یعنی Final Fantasy 7 باشیم.

بازی Final Fantasy XV هم اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One در دسترس قرار دارد. وضعیت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی هنوز مشخص نیست با این حال چندی پیش کارگردان این بازی خبر داده بود که در صورتی که تمایل به عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم مذکور را داشته باشند، این مهم حداقل یک سال پس از عرضه‌ی بازی برای دیگر پلتفرم‌های مقصدش صورت خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا