اخبار بازی

بازی Far Cry 3: Blood Dragon، عنوان رایگان یوبی‌سافت برای ماه نوامبر است

جشن سالگرد سی سالگی شرکت فرانسوی یوبی‌سافت [Ubisoft] همچنان ادامه دارد و این شرکت بازی بعدی خود را که هر شخصی می‌تواند به صورت رایگان در ماه میلادی جاری دریافت کند، مشخص کرد. بازی‌های رایگان قبلی شرکت مذکور، اکثراً عناوینی کلاسیک محسوب می‌شدند، اما عنوان رایگان این ماه، بازی‌ای "مدرن کلاسیک" محسوب می‌شود.

بازی این ماه، Far Cry 3: Blood Dragon، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی مستقل برای بازی Farcry 3، می‌باشد که در سال 2013 میلادی منتشر و با تحسین منتقدان مواجه شد. این بازی از طریق سرویس UPlay یوبی‌سافت برای رایانه‌های شخصی از روز چهار شنبه 19 آبان [9 نوامبر میلادی] به صورت رایگان قابل دریافت است.

به منظور دریافت این بازی به صورت رایگان، تنها کاری که باید بکنید این است که به صفحه‌ی مخصوص یوبی‌سافت برای سالگرد سی سالگی‌اش سر بزنید و به بخش پائین آن صفحه مراجعه کنید. پس از اطلاع از رده بندی سنی بازی و قبول شرایط بر روی گزینه‌ی "Get The Game Now" این بازی را دریافت کنید.

پیش از عرضه‌ی رایگان Far Cry 3: Blood Dragon، بازی‌های Prince of Persia، Splinter Cell، Rayman Origins، The Crew و Beyond Good & Evil در جریان جشن یوبی‌سافت عرضه شدند. تنها یک بازی دیگر تا پایان جشن سالگرد سی سالگی یوبی‌سافت به صورت رایگان عرضه خواهد شد که اوایل ماه بعد میلادی معرفی خواهد گردید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا