اخبار بازی

بازی BioShock The Collection رسما معرفی و تایید شد

قبلا شایعه‌ای مبنی بر عرضه کالکشن بازی «BioShock» منتشر شده بود که این کالکشن، شامل سه نسخه منتشر از این فرانچایز است. این شایعه توسط سازمان رده بندی سنی در برزیل، در ماه فوریه امسال منتشر شد که بعدا هم یک خرده فروش آفریقای جنوبی، آن را تایید کرد. حال، این کالکشن رسما توسط سازنده آن یعنی 2K Games تایید شده است چرا که وب‌سایت مربوط به «BioShock The Collection» توسط 2K Games راه اندازی شد. در کنار راه اندازی سایت «BioShock The Collection»، یک آرت ورک زیبا نیز بر روی سرورهای 2K قرار گرفته که ترکیبی از ویژگی‌های پس زمینه منحصر به فرد سه نسخه این فرانچایز است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

تاکنون جزئیاتی از این کالکشن اعلام نشده است اما قبل از راه اندازی وب‌سایت بازی، این نسخه تا حدودی تایید شده به حساب می‌آمد چرا که اکانت رسمی توئیتر بازی، تصویری از شخضیت‌های Big Daddy و Little Sister را منتشر کرده بوده و اکانت رسمی توئیتر 2K Games نیز آن را ری‌توئیت کرد. 2K Games در این خصوص، این توئیت را ارسال نمود: «به Rapture خوش آمدید. آیا قلبا تمایل به پیگیری و دنبال کردن BioShock دارید؟»

این کالکشن قرار است برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شود. همه‌ی محتویات و بسته الحاقی‌های عرضه شده سه نسخه بازی، در این کالکشن وجود خواهند داشت.

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا