اخبار بازی

بازی Battlefield 3 اجازه کشتن غیر نظامی ها را به همانند دیگر بازیها به شما نمیدهد .


همانطور که مطلع هستید چندی پیش یا شاید بیشتر برخی بازی سازان بازیهایی روانه بازار کردند که در ان یک گیمر به راحتی هر چه تمام میتوانست مردم غیر نظامی را به رگبارببندد و انها بکشد و چه بسا انسانهایی که از قتل ام در بازی ابراز رضایت کردند. اینگونه بازی سازان با انگ زدن و تروریست جلو دادن برخی کشورها دست گیمرها را برای کشتن و ترویج اینگونه عقاید ازاد گزاشتند .

تا چندی دیگر بازی معروف شرکت Dice یعنی "BF3" روانه بازار جهانی میشود ، سوالی که پیش میاید این است که ایا سازندگان این بازی اجازه چنین رویدادهایی در بازی خود میدهند ؟ جواب این پاسخ را اقای "Patrick Bash" یکی از تهیه کنندگان این بازی میدهد : وی میگوید در بازی "Battlefield 3" شما به هیچ عنوان نمیتوانید مردم غیر نظامی را مورد حمله و یا خطر قرار دهید زیرا ما معتقدیم بیشتر گیمرها به اینگونه رفتارهای زشت تمایل دارند .

اگر شما به گیمرها دو انتخاب کار بد کردن و خوب کردن را ارائه کنید ، انها کار بد را انجام میدهند و به سمت تاریکی میروند ؛ چون انسانها صفت شیطانی داشتند در بازی جالب و باحال فرض میکنند .

وی در ادامه افزود : دوست ندارم وقتی به اینترنت میروم ببینم مردم دارند به مردم غیر نظامی شلیک میکنند این چیزی است که من با حذف درست ان در بازی عمل خواهم کرد . وی در اخر اذعان کرد Dice دوست ندارد با دامن زدن به اینگونه مسائل مطرح شود، چون کشتن افراد غیر نظامی و کودک در بازی کاری خوشایندی نمیباشد .

شایان ذکر است بازی "Modern Warfare 2" در مرحله فرودگاه با نام " Russian terrorist " به گیمرها این اجازه را داد که بتوانند مردم غیر نظامی را بکشند و این مرحله در برخی از نقاط دنیا خذف شد و حتی به پارلمان این کشور رسید و موجب اعتراضات شدید در سطح دنیا شد .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا