اخبار بازی

بازی ژاپنی Last Labyrinth برای هدست‌های واقعیت مجازی معرفی شد

شرکت ژاپنی Tayutau بازی Last Labyrinth را برای هدست‌های واقعیت مجازی Playstation VR، HTC Vive، Oculus Rift و دیگر هدست‌ها معرفی کرد. این بازی ماجراجویانه که بر پایه فرار از محل شکل گرفته در طول برگزاری رویداد Tokyo Game Show 2016 [از 25 تا 28 شهریور ماه (15 تا 18 سپتامبر میلادی)] در غرفه‌ی مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی قابل بازی خواهد بود.

مضمون اصلی این بازی بر پایه‌ی ارتباطات است که توسط Hiromichi Takahashi کارگردانی و تولید می‌شود. در کنار تاکاهاشی اشخاص دیگری نیز که تجربه‌ی ساخت بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی را دارند، در ساخت آن دخیل هستند.

در خلاصه‌ داستان این بازی آمده است:"در آغاز بازی شما در خانه‌ای ناشناس بیدار می‌شوید. تلاش می‌کنید تا از صندلی‌ای که بر روی آن نشسته‌اید بلند شوید اما قادر به این کار نیستید. هنگامی که بدن خود را می‌بینید مشاهده می‌کنید که شما را به صندلی بسته‌اند؛ حتی دستانتان را. به نظر می‌رسد که بر روی صندلی چرخداری نشسته‌اید که متوجه حضور دختری مرموز با چشمانی سرد می‌شوید."

در کنار معرفی این بازی تصاویری از آن نیز منتشر شده می‌توانید آن‌ها را ببینید.

 src=/files/1(4).jpg style=

 src=/files/%23332.jpg></p><p dir=RTL style= src=/files/%23333.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23334.jpg style=

 src=/files/%23335.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23336.jpg></p><p dir=RTL style= src=/files/%23337.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/%23338.jpg></p><p><a class=om-news-src href=http://gematsu.com/2016/09/japanese-vr-escape-adventure-game-last-labyrinth-announced>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهرداد میرشاهی1395-06-23

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا