اخبار بازی

بازی رایگان بعدی یوبی‌سافت برای PC مشخص شد

عنوان اول سری محبوب «Splinter Cell» (اسپلینترسل) هفته بعد برای کاربران PC رایگان خواهد شد. برای چگونگی دریافت بازی با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

با توجه به گفته سایت «ویدیو گیمر»، اسپلینترسل طی هفته‌ی آینده و از تاریخ 13 جولای مطابق چهارشنبه 23 تیر ماه، روی فروشگاه «Uplay» کمپانی یوبی‌سافت برای کاربران پلتفرم PC رایگان خواهد بود.

این بازی برای 30 روز رایگان است که شما قادر هستید تا آن را دانلود کرده و برای همیشه از آن خود کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به این صفحه و کلیک بر روی عبارت «Get the Game Now» است. برای انجام این کار، باید به اکانت Uplay خود وارد شوید و بازی را به لیست خود بیفزاید.

این هدیه بخشی از جشن سالگرد سی سالگی یوبی‌سافت است. شما می‌توانید بازی رایگان حال حاضر نیز، که اثر «Prince of Persia: Sands of Time» است را دریافت نمایید. هدیه‌های رایگان یوبی‌سافت طی تمام ماه‌های سال جاری ادامه می‌یابد. لازم به ذکر است که اخیرا بسته‌الحاقی «Division» نیز به همین مناسبت، برای دوست‌داران رایگان شد.

اسپلینترسل، عنوانی که بعدها به یک سری ادامه‌دار تبدیل شد، در اولین نسخه خود طی سال 2002 عرضه شد. آخرین اثر این فرانچایز در سال 2013 میلادی و تحت نام «لیست سیاه» به انتشار رسید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا