اخبار بازی

بازی رایگان بعدی یوبی‌سافت، Beyond Good & Evil خواهد بود

همانطور که پیش از این مطلع شده‌اید، نسخه‌ی بعدی بازی Beyond Good & Evil هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد. بتازگی نیز شرکت یوبی‌سافت [Ubisoft] خبر داده که بازی رایگان بعدی آن‌ها Beyond Good & Evil خواهد بود. این شرکت به مناسبت سالگرد 30 سالگی خود هر ماه یکی از بازی‌های خود را به صورت رایگان برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند.

بازی Beyond Good & Evil از روز شنبه 24 مهر ماه [15 اکتبر میلادی] به صورت رایگان قابل دریافت است. برای این مورد شما نیازمند یک حساب کاربری در سرویس UPlay هستید. پس از دانلود آن، برای همیشه قادر به تجربه‌ی این بازی بر روی رایانه‌ی شخصی خود هستید.

پیش از این بازی‌های Prince of Persia در ماه ژوئن، Splinter Cell در ماه جولای، Rayman Origins در ماه آگوست و The Crew در ماه سپتامبر میلادی به صورت رایگان برای مدتی محدود برای دانلود در دسترس قرار گرفتند. همانطور که ذکر شد دریافت این بازی‌ها در یک بازه‌ی زمانی محدود قابل انجام است اگرچه بازی The Crew هنوز هم به صورترایگان قابل دریافت است.

این جشن یوبی‌سافت تا ماه دسامبر میلادی امسال ادامه خواهد داشت، بنابراین هنوز هم بازی‌های رایگان دیگری از سوی یوبی‌سافت منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا