اخبار بازی

بازی رایانه ای کارآگاه علوی روانه بازار می شود

بازی رایانه ای "کارآگاه علوی" با موضوع حادثه ای_ ماجرایی  با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تولید شد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،بازی کارآگاه علوی با حمایت این بنیاد در شرکت تعاونی اندیشه وران تولید شده و ناشر آن نوین پندار است.همچنین قرارداد  توزیع بازی رایانه ای کارآگاه علوی  با بخش بازرگانی این بنیاد منعقد شده و اواخر امسال در بازار توزیع می شود.

بازی رایانه ای کارآگاه علوی یک بازی با مضمونی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص بوده  که ماجرای مادام روژان را بازگو می کند .مادام روژان زنی انگلیسی تباراست که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی می کند . او یک اشراف زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرارا داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر 1313 اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه ونگران می کند .کارآگاه علوی که در حل معما های پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربارایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می شود.

در این بازی کاربران به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان می گذارند ودر اینجاست که با گفت وگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا پرداخته و پرده از راز آن بر می دارند. بازیکنان فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمی شوند، بلکه دستیار او و شخصیت دیگری را نیز هدایت می کنند. دراین بازی کاربران  تلاش مضاعف برای پیدا کردن سرنخ را داشته و به شمال و جنوب می روند، بعضی اوقات حتی به روستاهای شمال کشورمی روند تا فضای بازی یک نواخت نباشد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا