اخبار بازی

بازی جدید God Of War از سریال کنسل شده جنگ ستارگان الهام گرفته است

اولین تریلر و نمایش بسیار زیبای «God Of War» جدید، کریتوس را شخصی آرام و لطیف نشان داد و کارگردان این بازی در این خصوص گفت که این تغییرات، در ابتدا با مقاومت کردن اعضای تیم سازنده در برابر آن مواجه شده بود. ویژگی‌های شخصیتی کریتوس در جدیدترین بازی «God Of War»، از سریال کنسل شده جنگ ستارگان الهام گرفته است. تغییرات عظیمی در «God Of War» جدید صورت گرفته است که "پسر" کریتوس قرار است انسان بودن را به کریتوس بیاموزد که او [کریتوس] خشم خود را کنترل کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

آقای کوری بارلاگ [کارگردان این بازی و همچنین کارگردان «God Of War 2»]، با جدیدترین بازی «God Of War» نشان خواهد داد که داستان سرایی در یک بازی ویدئویی، چقدر می‌تواند به مسائل عمیق‌تر و غنی‌تر بپردازد. ایده خلق کریتوس با ویژگی‌های متفاوت، از سریال لغو شده‌ی جنگ ستارگان نشات می‌گیرد. اما کارگردان بازی به این نکته نیز اشاره کرد که کریتوس همان کریتوس سه گانه قبل است و اتفاقات داستان نیز پس از «God Of War 3» رخ می‌دهد اما تغییر و تحولات بزرگی در شخصیت وی به وجود آمده است. 

بارلاگ در این باره گفت:
 «ایده خلق کریتوس با ویژگی‌های شخصیتی متفاوت، از زمانی سرچشمه می‌گیرد که من در استودیوی "لوکاس فیلم" مشغول کار کردن بودم. من اجازه‌ی خواندن فیلم نامه سربال لغو شده جنگ ستارگان را داشتم. خواندن آن فیلم نامه، یکی از خارق العاده‌ترین تجربه عمرم بود. من برای امپراطور، اهمیت قائل بودم و به او توجه می‌کردم. آن‌ها امپراطور را به شکلی دلسوز به تصویر کشیده بودند که او توسط یک زن بی عاطفه‌ی لعنتی، گمراه شده بود. آن زن یک گانگستر و خلافکار حرفه‌ای بود که امپراطور را به عنوان یک انسان، کاملا نابود کرد. وقتی که من این فیلم نامه را خواندم، گریه کردم. او امپراطوری است که از میان انگشتان او، رعد و برق بیرون می‌آید. این یک چیز جادوئی است.» 
بارلاگ قصد داشت با این ایده که حتی یک ویلن و شخصیت بد، می‌تواند شخصیتی دلسوز باشد، تلاش کند که کریتوس را بیش از [جدا از] شخصیتی با خشونت کورکورانه نشان دهد.  

«اولین ایده، این بود که به کریتوس فرصتی دوباره برای پدر بودن داده شود. اما وقتی این ایده را مطرح می‌کردم، دیگران به من بد نگاه می‌کردند و می‌گفتند که چی داری می‌گویی؟ شما در مورد این ایده من، مشغول فکر کردن به این می?‌شوید که اصلا کریتوس چگونه با این موضوع [پدر بودن] کنار می‌آید؟ و این‌که فقط بگوییم کریتوس به دنبال انتقام است، "خودخواهانه" به نظر می‌رسد. او همان کریتوس قدیمی است، یک شخصیت درون گرا و بی هدف. اما این ایده، که چیزی فراتر از اوست، باعث می‌شود تا کریتوس تغییر کند. او برای مدت زیادی، طوری شناخته شده بود که باید تغییر کند. این تغییر از جایی سرچشمه می‌گیرد که او دیگر نمی‌خواهد اشتباهات گذشته‌اش را تکرار کند.»

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا