اخبار بازی

بازی جدید Dynasty Warriors برای موبایل معرفی شد

مدت‌ها از زمان عرضه‌ی آخرین نسخه اصلی از سری «Dynasty Warriors» گذشته است. کمپانی Koei Tecmo [سازنده بازی] نیز نسبت به Dynasty Warriors 9 و پتانسیلی که دارد، سکوت کرده است اما این کمپانی، برنامه‌ای برای معرفی نسخه‌ای اصلی از این فرانچایز را در امسال تدارک دیده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این در حالیست که Nexon Korea [ناشر این بازی] اعلام کرده است که این نسخه اصلی‌، برای موبایل در دست ساخت و توسعه بوده و عنوان این پروژه در حال ساخت نیز «Project Dynasty Warriors» است. ساخت بازی در استودیوی XPEC Entertainment صورت می‌گیرد و ناشر بازی در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود، اعلام کرد که این عنوان بر طبق «Dynasty Warriors 8» ساخته خواهد شد و المان‌ها و ویژگی‌هایی شبیه به هک اند اسلش را دارد.

«بازیکن‌ها مشغول داستانی مبنی بر گروه‌های مختلف و مبارزات گوناگون جنگجویانی که در حال نابود کردن دشمن‌های رؤسای خود هستند، خواهند شد. Project Dynasty Warriors دارای مجموعه‌ای از المان‌ها و میزبان شخصیت‌های محنصر به فرد قابل انتخاب و قابل بازی کردن، خواهد بود. در کنار مکانیک گیم پلی و گرافیک Project Dynasty Warriors که مشابه با نسخه کنسولی است، این بازی برای بازیکن‌هایی بر میادین نبرد مسلط خواهند شد، خوب است.» 

این بازی، اواخر سال 2016 برای اندورید و iOS عرضه خواهد شد. اما Koei Tecmo گفته بود که خبر بزرگی را در رابطه با این فرانچایز اعلام خواهد کرد. آیا قرار است «9 Dynasty Warriors» برای کنسول‌ها و PC معرفی شود؟

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا