اخبار بازی

بازی جدید Criterion در سال 2013 آیا Road Rash در راه است؟

به تازگی 2 کارمند استدیو Criterion Games در پروفایل LinkedIn خود اعلام کرده اند که در حال همکاری برای ساخت یک بازی Racing در سال 2013 هستند. Lee Sullivan طراح هنری Criterion Games و Pete Panton طراح تصاویر سینمایی این استدیو هستند.

با این حال نام بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نیست فقط گفته شده است بازی در سال 2013 عرضه خواهد شد.
درماه اکتبر Criterion Games تایید کرد دیگر بازی از سری Need For Speed را نخواهد ساخت و اقدام به ساخت نسخه جدید Burnout خواهند کرد، طولی نکشید که تایید کردند بعید به نظر می‌رسد بازی از سری Burnout را بسازند و ادامه‌ای از Burnout Paradise را شاهد نخواهیم بود. در این میان این استدیو سال پیش علاقه خود را برای ساخت بازی کلاسیک  Road Rash اعلام کرد طوری که Craig Sullivan کارگردان استدیو به The Guardian گفت:"
Road Rash می تواند بازی ساخته شده خوبی برای Criterion باشد، هنوز چیز‌های زیادی از رانندگی مانده است. ما NFS را انتخاب کردیم چون فکر می‌کردیم می‌تواین از برخی ایده‌های سری Brunout در آن استفاده کنیم، ولی متوجه شدیم که این فکر خوبی نیست و باید این ایده‌ها را در سری Burnout بکار بگیریم. هنگامی که در Burnout Paradise موتور سیکلت را وارد کردیم، فکر‌ها همه به سوی Road Rash رفت."

Alex Ward طراح و کارگردان استدیو Criterion Games به تازگی در توییتر خود اعلام کرد:"
یک روز کاری بزرگ دیگر با یک تیم بزرگ برای چیزی شگفت انگیز."

قبل از همایش GDC 2013 خالق و برنامه‌نویس اصلی سری Road Rash آقا Dan Geisler بیان کرد:"

من علاقه زیادی به Remakeای شگفت انگیز بازی با همکاری EA دارم، و احساس می‌کنم همچین چیزی اتفاق می‌افتد. چرا که من درباره این موضوع با رئیس بخش تکنولوژی EA در حال گفتگو هستم."

سال 2010 آقا Ross Dearsley طراح سابق EA طرح‌های هنری بازی کنسل شده Road Rash را به نمایشش گذاشت که توسط EA Warrington در حال ساخت بوده است. Criterion هم اکنون در حال همکاری با دیگر استدیو EA یعنی Ghost Games برای ساخت نسخه جدید Need For Speed با استفاده از موتور Frostbite است.

این استدیو چه چیزی خواهد ساخت یک نسخه جدید از Burnout؟ Road Rash؟ یا یک Need For Speed دیگر؟

Need For Speed: Most Wanted آخرین عنوان ساخته شده در سال پیش توسط Criterion بوده است که برای PC، Xbox 360، PS3، Wii U و PSV عرضه گردید و موفق به کسب جایزه بهترین بازی رانندگی از مراسم VGA 2012 شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا