اخبار بازی

بازی جدید سازنده ی عنوان Black، معرفی شد.

طراح ارشد بازی اول شخص Black یعنی Stuart Black، پروژه ی جدید خود را معرفی.

Stuart Black که نقش طراح ارشد را در پروژه ی شکست خورده ی Bodycount نیز بر عهده داشت، سال پیش از Codemaster جدا شد و حالا بازی جدید خود را معرفی کرد. Enemy Front نام عنوان جدیدی است که توسط او در دست ساخت میباشد؛ بازی دارای سبک FPS (اول شخص) است و همچنین داستان آن به جنگ جهانی دوم مربوط میشود.

گفته شده است که ماموریت های بازی شامل زد و خوردهای سریع و پی در پی، جاسوسی و فعالیت در جهت تخریب دشمن میشود. داستان بازی نیز باره ی زمانی گسترده ای را در بر میگیرد، و شما را از سنگرهای فرانسه تا پایگاهی مخفی در برلین میبرد. همچنین در بازی حوادث Wolf's lair، و حقایقی در مورد Enigma code افشا میشود. شما باید جلوی ساخت " یک صلاح وحشتناک " توسط نازی ها را بگیرید.
به طور کلی Enemy Front یک FPS کثیف توصیف شده است که شما را به قتل ها بی پایان و آشفتگی های دوران جنگ جهانی دوم باز میگرداند.

علاوه بر این ها، اعلام شده است که بازی توسط استودیو City Interactive ساخته میشود و سال بعد بر روی پلتفرم های Xbox 360، PC و PS3 منتشر خواهد شد. موتور گرافیکی استفاده شده در این بازی، موتور استودیو Crytek یعنی CryEngine 3 میباشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا