اخبار بازی

بازی جدید خالقان Alice: Madness Returns در راه Kickstarter

American McGee خالق بازی هایی همچون Alice: Madness Returns و Grimm در حال جمع آوری کمک مالی توسط Kickstarter برای ساخت بازی جدیدش، Akaneiro: Demon Hunters است.

McGee و استدیو اش (Spicy Horse) به دنبال جمع آوری 200000 دلار برای بازی جدیدشان (که  یک بازی نقش آفرینی اکشن Free to Play است) هستند. Akaneiro: Demon Hunters قصد دارد داستان شنل قرمزی را به سبک ژاپنی بازگو کند. مراحل ساخت Akaneiro: Demon Hunters بیش از 6 ماه پیش آغاز شده اند و بر اساس صفحه این بازی در سایت Kickstarter، استودیو Spicy Horse از مقدار پول بدست آمده از Kickstarter برای اضافه کردن Co-op، بخش چند نفره سیستم ساخت آیتم (crafting system) و پورت iOS و اندروید این بازی استفاده خواهد کرد. البته پلتفرم اصلی این بازی PC، MAC و پلتفرم های معمول خواهند بود. همچنین در صفحه این بازی در Kickstarter به احتمال وجود PvP، پورت لینوکس و guild ها نیز اشاره شده است.

با اینکه Spicy Horse برای انتشار  Alice: Madness Returns با شرکت EA همکاری کرده بود، اما بنا بر گفته های McGee، بازی های Free to Play سود بیشتری برای این استودیو دارند و Alice: Madness Returns آخرین بازی این استودیو بود که به صورت فیزیکی عرضه شد. بنا بر صحبت های McGee، هدف Spicy Horse به ارمغان آوردن کیفیت کنسولی برای بازی کنندگان mid-core بدون وابستگی به ناشران همیشگی است و Akaneiro: Demon Hunters نتیجه این هدف است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا