اخبار بازی

بازی بعدی Suda51 یک عنوان منحصر به فرد خواهد بود

رئیس Grasshoper یعنی آقای Suda51 اعلام کرد که آن‌ها قصد دارن از عنوان جدید خود رونمایی کند. بازی جدید وی، یک عنوان اکشن می‌باشد که بنابر گفته‌های سازندگان، دارای ویژگی‌های آنلاین منحصر به فردی خواهد بود. همین‌طور بازی آن‌ها قرار است در سال آینده عرضه شود.
آقای Suda51 به مجله‌ی EDGE اعلام کرده است که هنوز هیچ نامی برای این بازی انتخاب نشده است اما در عکسی که از آن منتشر شده است، قرار است وقایع این بازی در آینده نزدیک اتفاق بیفتد و شعاری به همراه خود دارد [?What the hell are you looking at (به چه جایی نگاه می‌کنی؟)] این بازی که قرار است بر روی کنسول‌های نسل حاضر و نسل آینده عرضه شود از ماه November در حال ساخته شدن بوده است و Yusuke Kazaki که ما او را در No More Heroes به یاد داریم، قصد دارد بر جلوه‌های ویژه و Visual این بازی کار کند.

در همین راستا آقای Suda51 به مجله‌ی Edge می‌گوید: "بدیهی است که این بازی، یک عنوان اکشن می‌باشد اما اگر بخواهیم گیم‌پلی این بازی با سایر عناوین هم‌سبک، مقیاس قرار دهیم، مطمئناً تفاوت‌های زیادی بین آن‌ها پیدا خواهید کرد. این بازی حاصل همکاری GungHo ژاپن و Grasshopper است. دلیل این همکاری هم وجود بخش آنلاین می‌باشد زیرا Gungho تخصص زیادی در این زمینه دارد."
وی افزود: "اگر در ساده‌ترین سطح به بازی ما نگاه کنیم، شاید بگوییم که بازی ما، اجتماعی است اما امروزه از کلمه‌ی "اجتماعی" استفاده زیادی می‌گردد. از سوی دیگر Gungho بیش از 10 سال است که در حال کارکردن بر روی بخش آنلاین می‌باشد پس آن‌ها در این کار ماهر هستند."
وی در آخر گفت: "بخش آنلاین این بازی به قدری متفاوت است که نمی‌توان برای آن مثالی زد. زیرا هیچ بازی‌ای تا به‌حال مشابه آن نبوده‌است."

گفتنی است که Grasshoper در حال کار بر روی عنوان Killer is Dead است که اخیراً این بازی تائید شده است و قرار است در تابستان سال جاری عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا