اخبار بازی

بازی بدون دردسر روی PC با سرویس جدید NVIDIA

هم زمان با معرفی سریعترین کارت دو هسته ای دنیا با نام GTX 690 توسط NVIDIA که همین چند روز قبل صورت گرفت، سرویس جدیدی به نام Geforce Experience هم معرفی شد که در واقع برنامه کوچک و جذابی است که به صورت اتوماتیک بهترین تنظیمات گرافیکی را برای هر عنوان منتشر شده از بازیهای PC و از طریق سوپرکامپیوترهای NVIDIA تشخیص داده و بر روی سیستم شما اعمال می کند.

 

سوپرکامپیوتر NVIDIA تنظیمات تقریبا هر مدل کارت گرافیکی NVIDIA و هر نوع پردازنده را در خود ذخیره کرده است و بنابراین می تواند گزینه های بهینه برای تنظیم روی هر ترکیب پردازنده و گرافیکی را که در سیستم خود دارید ارائه دهد. مهم نیست که چه کارتی استفاده می کنید، از یک تراشه گرافیکی لپ تاپ گرفته تا Geforce GTS 250 و تا Geforce GTX 690، برنامه NVIDIA بهترین تنظیمات را برای کامپیوتر شما تشخیص داده و بصورت خودکار روی بازی شما اعمال می کند. تمام کاری که باید انجام دهید زدن کلید Optimize است، بعد از آن به سوپرکامپیوتر متصل می شوید، بهترین تنظیمات برای شما مشخص می شود و بر روی بازی اعمال می شود.

 

 src=https://www.overclockersclub.com/siteimages/news/news31455_1-nvidia_geforce_experience_beta_arrives_june_6_mini.png style=

 

این سرویس بصورت آزمایشی از 6 ماه ژوئن قابل دسترسی خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا