اخبار بازی

بازی اکشن جدید DOTNOD معرفی، و از انحصار PS3 درآمد.

Adrift در اصل یک بازی انحصاری برای PS3 محسوب میشد که در GamesCom به نمایش درآمد. مسئله ی اصلی این است که بازی دیگر در انحصار کنسول سونی نیست و برای Xbox 360 هم عرضه خواهد شد. Howard Bonin مدیر ساخت این بازی نیز چیزهای زیادی برای گفتن داشت. " فعلا 50% ساخت بازی کامل شده است و مطمئنا در آینده چیزهای خیلی بیشتری از این بازی خواهید شنید. در حال حاضر ما بر روی سبک و سیاق طراحی هنری بازی تمرکز کرده ایم."

" با وجود بازی هایی مانند BioShock، ایده هایی در مورد طراحی این بازی وجود داشت. اما چیزی که بیشتر از همه مورد انتقاد قرار میگرفت گیم پلی بازی بود. ما میخواهیم روی گیم پلی بازی بیشتر کار کنیم و هروقت که زمان مناسبی فرا رسید در مورد آن صحبت خواهیم کرد."
" بازی خطی خواهد بود، در واقع این داستان بازی است که شما را هدایت میکند و در این میان مبارزات زیادی خواهید داشت، همراه با عناصر کمرنگی از اکتشافات و حل معما و پازل های مختلف. فعلا در حال پیاده کردن ایده هایمان بر روی بازی هستیم."

Adrift برای عرضه در سال 2012 بر روی پلتفرم های PS3 و Xbox 360 در نظر گرفته شده است. ویدئوی معرفی بازی را میتوانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا