اخبار بازی

بازی‌های Tekken 7 و Dragon Ball Xenoverse 2 در نمایشگاه Play قابل بازی خواهند بود

شرکت Bandai Namco رسماً اعلام کرد که دو بازی Tekken 7 و Dragon Ball Xenoverse 2 در نمایشگاه Play منچستر دارای دموی قابل بازی خواهند بود و در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

پیرو همین موضوع وب‌سایت رسمی نمایشگاه Play منچستر اعلام کرد:" خبرهای فوق‌العاده‌ای برای طرفداران سبک مبارزه‌ای داریم – بخش سرگرمی‌های انگلستان Bandai Namco دو تا از مورد انتظارترین بازی‌های مبارزه‌ای امسال را با خود به این دوره از نمایشگاه Play منچستر خواهد آورد. بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا مهارت‌های خود را در مسابقات برگزاری شده در استیج مبارزه [قدرت گرفته از Manchester Battle Arena] به چالش بکشند. برنامه‌ی کامل مسابقات به زودی اعلام خواهد شد."

ویدئوی جدیدی از بازی Tekken 7 تا اوایل سال 2017 میلادی منتشر نخواهد شد و این بهترین فرصت برای طرفداران این سری برای تجربه‌ی پیش از موعود آن خواهد بود.

اما برای تجربه‌ی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 نیاز به انتظار زیادی نیست چراکه این بازی اواخر ماه اکتبر میلادی وارد بازار خواهد شد. با این حال، با توجه به برگزاری این رویداد در منچستر انگلستان [8 و 9 اکتبر میلادی] این بازی پیش از انتشار رسمی‌اش برای علاقه‌مندان قابل بازی خواهد بود.

خرید بلیت‌های این نمایشگاه همینک قابل انجام است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از این بازی‌های ذکر شده و این دوره از نمایشگاه، به وب‌سایت رسمی نمایشگاه Play منچستر سر بزنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا