اخبار بازی

بازی‌های بیشتر به سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One افزوده شد

این هفته یکی از هفته‌ی خوب برای کاربران و علاقه مندان سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One بود چرا که اوایل هفته 4 بازی برای این سرویس عرضه شد و اخیراً ملع شدیم که خیلی زود، سه بازی دیگر نیز برای این ویژگی منتشر می‌شود. این سه بازی جدید Silent Hill: Downpour، Eat Lead: The Return of Matt Hazard و Puzzle Quest: Challenge of the Warlords نام دارند.

خبر عرضه‌ی این سه بازی بار دیگر توسط Major Nelson از طریق حساب کاربریش در توییتر وی اعلام شد، اگر پیش از این، بازی های نامبرده را برای کنسول Xbox 360 خود خریداری کرده باشید هم اکنون می‌توانید آن‌ها را در آرشیو بازی‌های کنسول Xbox One خود مشاهده کنید و سپس به اجرای آن‌ها بپردازید. در صورتی هم که تاکنون آن‌ها را تهیه نکرده باشید می‌توانید Silent Hill: Downpour را با قیمت 20 دلار و 4.52 گیگابایت حجم، Eat Lead: The Return of Matt Hazard را با 15 دلار و 5.53 گیگابایت حجم و Puzzle Quest: Challenge of the Warlords را نیز با قیمت 10 دلار و 80.29 مگابایت حجم خریداری کنید.

اوایل هفته نیز سه بازی Jurassic Park: The Game، Battlestations: Midway، Dragon’s Lair و Tour de France 2011 برای قابلیت Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شدند.

اخیراً نیز فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox مایکروسافت، اعلام کرده بود که از فرآیند توسعه و پیشرفت سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One راضی‌ست و به بزودی بازی‌های بیشتری با هدف پشتیبانی از این ویژگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این اعلامیه باعث شد که امید هوداران برای پشتیبانی بازی Call of Duty: Black Ops 2 از ویژگی Backwards Compatibility بیش از پیش شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا