اخبار بازی

بازیکنان Crysis را فقط برای PC می‌خواهند

اولین عنوان از سری بازی‌های Crysis در سال 2007 بر روی PC عرضه شد و به تنهایی توانست قدرت پلتفرم PC را به رخ تمام بازی‌های آن سال بکشاند ولی بعد از عرضه Crysis 2 به صورت مولتی پلتفرم این سوال برای هواداران بازی پیش آمد که عنوانی که قرار بود عظمت کامپیوترهای شخصی را نشان دهد چرا بر روی کنسول ها نیز عرضه می‌شود.

آقای Rasmus Højengaard در گفتگویی قول داده است که این بار نیز قدرت گرافیکی بازی در PC بسیار بالاتر از نسخه های کنسولی باشد. ایشان در این مورد گفت: "اساسا بازیکنان می‌خواهند این عنوان را فقط بر روی PC تجربه کنند و این موضوع قابل پذیرش است زیرا این سری بر روی PC کار خود را شروع کرد. قطعا ما بازی را تا جایی از لحاظ بصری قدرتمندتر خواهیم کرد که بتوانید از تمام ظرفیت ابر کامپیوترهایتان استفاده کنید ولی هم‌چنین می‌خواهیم اگر کسی چنین کامپیوتر قدرتمندی نداشت هم بتواند این عنوان را در بهترین حالت ممکن تجربه کند و از همه مهمتر می‌خواهیم مطمئن باشیم که بازی ما از پلتفرمی به پلتفرم دیگر تفاوت فاحشی نداشته باشد."

Højengaard هیچ اشاره‌ای به ویژگی های گرافیکی مخصوص نسخه PC نکرد ولی می توان اطمینان داشت که نسخه PC همچنان از نسخه های کنسولی بازی گرافیک بهتری داشته باشد.

Crysis 3 برای PS3 , X360 و PC در سال آینده عرضه خواهد شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا