اخبار بازی

بازیباز‌ها با Skyrim راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنند

اخیرا یکی از مهمترین دغدغه‌های بازیسازان این است که بازی‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند تا مخاطبان جدیدی بیشتری را جذب کند. این دقیقا همان چیزی‌ست که کمپانی Bethesda قصد انجام دادن آن را ندارد.

Todd Howard گفت که قرار نیست بازی آسان‌تر شود تا مخاطب بیشتری جلب کند. بلکه آن چیزی که فعلا مورد توجه خاص این شرکت قرار گرفته است این است که بازی به گونه‌ای ساخته شود که از ابهام و سردرگمی بازیباز جلوگیری شود.

وی گفت:" آنچه ما قصد انجام آن را داریم این است که شما را به گونه‌ای درست در بازی هدایت کنیم. در بازی‌های خود ما یا حتی بازی‌های دیگر، اول یک منوی کاراکتر به شما نشان داده می‌شود که می‌پرسد دوست دارید چه کسی باشید؟ چه قدرت‌هایی می‌خواهید؟ بازیباز با خودش فکر می‌کند’نمی‌دانم. من که هنوز بازی نکرده‌ام’. و پس از یکی دو ساعت بازی کردن به این نتیجه می‌رسد که باید همه چیز را از اول شروع کند چون انتخاب‌های اشتباهی داشته‌ است. ما می‌خواهیم این سردرگمی را از بین ببریم".

او همچنین اظهار داشت که کنترل بازی نیز بهبود یافته است.

Todd در پایان یک بار دیگر گفت که اگر قرار است مخاطبان بیشتری به سوی این بازی جذب شود به خاطر آسان‌تر شدن بازی نخواهد بود بلکه شرکت همچنان بازیباز‌های حرفه‌ای را نشانه رفته است و هدف آن‌ها این است تا از درصد ابهامات و سردرگمی‌های بازی بکاهند.

Skyrim در 11 نوامبر برای کنسول‌ها و PC منتشر می‌شود.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا