اخبار بازی

بازگشت مایکل آیرونساید به اسپلینترسل

به تازگی شایعاتی از منابع نزدیک به یوبی‌سافت به گوش می‌رسد که خبر از احتمال بازگشت مایکل آیرونساید صداپیشه کهنه کار سم فیشر به اسپلینترسل بعدی دارد.

این منبع آگاه گفت: «در خصوص بقیه بازی‌ها نظری ندارم ولی شخصا تعجب کردم که اسپلینترسل در E3 حضور نداشت چون در جریان هستم که بازی مدت زیادی است که در دست ساخت است و آیرونساید به پروژه برگشته است. اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، چندی پیش  او را در استودیوی تورنتو دیدم و به او و دخترش سلام کردم. او در حال فیلم برداری با امی جانسون بود. همچنین دو نفر از منابع ما تابستان گذشته برای کار دیگری به استودیوی تورنتو رفته بودند که در آنجا آیرونساید و یکی از دخترهایش رو دیدند. آیرونساید آنجا تایید کرد که در حال کار روی پروژه‌ای مربوط به اسپلینتر سل است. یکی از این دو منبع، شخصی بسیار معتبر و اعتبار نفر دوم، متغیر است. به هر حال ما هم منتظریم تا این شایعات به زودی به طور رسمی اعلام شود.»

شماره قبلی اسپلینترسل با عنوان بلک لیست، سال 2013 روانه بازار شد که با بازخوردی نسبتا خوب مواجه شد ولی از نظر فروش نتوانست انتظارات یوبی‌سافت را برآورده کند. یک سال بعد از ریلیز بلک لیست، استودیوی تورنتو اعلام کرد که اسپلینترسل بعدی ممکن است چیزی کاملا متفاوت باشد. از آن زمان تا کنون این سری در سکوت مطلق خبری به سر می‌برد ولی می‌توان انتظار داشت طی ماه‌های آینده خبرهای بیشتری به طور رسمی از بازی منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا