اخبار بازی

بازگشت ریاست سابق استودیو LucasArts به شرکت Epic

ریاست سابق استودیو LucasArts ، آقای Paul Meegan در سمت معاونت بخش توسعه محصولات، به شرکت  Epic Games بازگشت. وی در سال 2010 از شعبه چین شرکت Epic به استودیو LucasArts پیوست و پس از عرضه عنوان Star Wars 1313 ، در ماه آگوست این استودیو را ترک کرد. وی هم اکنون در قالب تیم اجرایی شرکت Epic مشغول کار بر روی آخرین پروژه های شرکت است.
وی در صحبت هایی پیرامون بازگشت دوباره اش به شرکت Epic می گوید: "من بسیار خوشحال هستم که به جمع خانواده شرکت Epic پیوستم و با گروهی از بهترین سازندگان در عرصه یازی سازی همکاری می کنم. شرکت Epic در بخش ساخت بازی های شاخص برای کامپیوتر و کنسول ها، سرگرمی های مرتبط با تلفن های همراه و تکنولوزی های پیرامون موتور های ساخت بازی  موفقیت های خود را به اثبات رسانده است. در سال های پیش رو شرکت Epic یکی از بهترین مکان ها برای رشد و پیشرفت می باشد. این شرکت گام های خوبی در بخش ساخت بازی ها در حیطه مدیریتی برداشته استو باعث افتخار من است که بخشی از این پروسه مدیریتی باشم."
در همین ارتباط ریاست شرکت Epic آقای Mike Capps  عنوان کرده است: "شیوه های کسب درآمد شرکت Epic در طول دو دهه اخیرا پیشرفت چشم گیری داشته است و در طول این مدت فلسفه استخدام کارکنان ما بر اساس جذب بهترین ها و بزرگترین ها استوار بوده است." وی در ادامه می افزاید: "Paul Meegan یکی از دوستان ما در خانواده شرکت Epic بوده است و ما بسیار خرسندیم که وی دوباره به جمع ما می پیوندد. تجربه و قدرت هدایت او در بخش هایی هم چون ارائه بازی های بزرگ و تکنولوژی های برتر به کمک ما خواهد آمد."
Paul Meegan پیش از پیوستن به شرکت Epic در سمت های متعددی و شاخصی مشغول به فعالیت بوده است.وی در سال 1997 استودیو Sinister Games را افتتاح کرد که بعد ها به مالکیت Ubisoft درآمد. او سپس با شرکت Ubisoft همکاری کرد و در ساخت بازی هایی هم چون Splinter Cell، Prince of Persia: Sands of Time  و Rainbow Six 3: Raven Shield نقش داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا