اخبار بازی

بازي و فيلم Blacklight معرفي شدند !

چند ماه پيش اعلام شد كه فيلم Dante’s Inferno در حال ساخته شدن بر اساس بازي به همين نام است. اين در حالي بود كه تا قبل از اين حتي اين بازي هم معرفي نشده بود و معرفي بازي هم به اين شكل لو رفت. گويا اين سياست جالبي براي هاليوود بوده است و امروز هم شاهد درج يك قرار داد ديگر به اين شكل هستيم.
………….
بازي Blacklight , اثري است كه قرار است هم به صورت كميك منتشر شود و هم فيلم ان عرضه شود. اين بازي توسط استوديو Zombie خالق سري American Army و سازنده بازي SAW ساخته خواهد شد. اين بازي يك Tactical FPS خواهد بود.

فيلم و كميك اين اثر توسط Fox Atomic ( يكي از زير مجموعه هاي Twentieth Century Fox كه در سال 2006 تاسيس شده است ) ساخته و عرضه خواهد شد. همچنين Union Entertainment كه مسئول بستن اين قرارداد بين دو طرف معامله بوده است به عنوان تهيه كننده در بازي و فيلم خواهد بود. ( اين موسسه قبل از اين باعث ساخته شدن بازي The Darkness بر اساس كميك هاي ان بوده است.)

Fox Atomic شخص Jason Dean Hall استخدام كرده است تا فيلنامه اين اثر را بنويسد. نكته بسيار جالب اين هست كه اين بازي هنوز حتي ناشر هم ندارد !! داستان اين بازي در 25 سال ديگر اتفاق مي افتد و يك گروه علمياتي مخفي ماموريت دارند كه در شهر خيالي Balik در كشور خيالي Kajikista , فرمانده سابق خود را دستگير كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا