اخبار بازی

بازسازی Oddworld: Stranger’s Wrath برای PS3

اگر از علاقه‌مندان سری بازی‌های Oddworld هستید باید بدانید Sony باز هم یک سورپرایز بسیار جذاب برای شما ترتیب داده است!

پس از عرضه موفقیت آمیز و ظاهرا سودآور شماره اصلی سری Oddworld بر روی شبکه PSN اکنون نوبت به آمدن یک عنوان دیگر از این سری بر روی کنسول PS3 رسیده است. ساعاتی پیش شرکت Add Water در سایت رسمی خود خبر از بازسازی عنوان Oddworld: Stranger’s Wrath برای کنسول PS3 داد.

SW سال 2005 به صورت انحصاری بر روی کنسول Xbox منتشر شده بود و اکنون آن دسته از دوست داران این بازی که در آن زمان موفق به انجام آن نشدند می‌توانند این بازی بسیار زیبا را به صورت HD بر روی کنسول PS3 تجربه کنند. نسخه بازسازی شده SW علاوه‌بر اجرا شدن به صورت HD 720p دارای جلوه‌های گرافیکی بیشتری نظیر Normal Mapping و Self-Shadowing است که به همراه سیستم بهبود یافته دیالگ‌ها و پشتیبانی از Move تجربه منحصر به فردی را حتی برای کسانی که SW را پیش‌تر تجربه کرده‌‌اند رقم خواهد زد.

همچنین آقای استوارت گیلری از AW اعلام کرده است این بازسازی تنها آغازی برای پروژه‌های جدید است که آن‌ها برای طرفداران این مجموعه در نظر گرفته‌اند!

با توجه به صحبت‌های AW به نظر می‌رسد بازهم شاهد عرضه عناوین جدید از این سری بر روی کنسول PS3 باشیم. این عنوان در عید پاک آینده به صورت انحصاری برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا