اخبار بازی

ایواتا: 90 درصد گیمرهای امروزی نمی توانند مرحله 1-1 ماریو اولیه را به پایان برسانند

در یک مصاحبه با رئیس شرکت نینتندو، آقای ایواتا به موضوعات جالبی از جمله آسان شدن بازی ها و چگونگی کمک به فروش WiiU عمده بحث این مصاحبه بود.
 
 
اول از هرچیزی، ایواتا با موضوع این که بازی های آسانتر شده اند موافقت است، این روند می تواند دلیلی باشد که Wii U آنچنانی که قوی باشد ظاهر نشود. با این حال وی از استراتژی های شرکت برای ساخت بازی های آسان حمایت می کند و با نمایش نتایج آزمون هایی که توسط نینتندو از گیمرها صورت گرفته نشان می دهد که توانایی انجام بازی ها توسط گیمرها کاهش پیدا کرده است.
این ممکن است برای شما شوک آور باشد که بفهمید اغلب گیمرهای امروزی نمی توانند بازی Super Mario Brothers اورجینال را به پایان برسانند؛ وی گفت، " ما سالها در حال آزمودن گیمرها هستیم که چه سطحی از دشواری برای بازی ها قرار دهیم، نتایج حاصل از آن این موضوع را نشان می دهد که تعداد افرادی که نمی توانند مرحله اول بازی را حتی به پایان برسانند به طور پیوسته در حال افزایش است."
در این مرحله، اکثریت 90% شرکت کنندگان نتوانستند مرحله را به پایان برسانند. 
او همچنین اشاره کرد که بسیاری از مکانیزم پایه ای بازی ها مانند دکمه RUN درک درستی ندارند، یا جمع آوری سکه ها و یا مفهوم ته گودال و…، بیش از 70 درصد آن ها در مواجهه با دشمن اولیه می مردند، نیمی از آن تعداد دوباره در همان نقطه باز می مردند!
شرکت کننده ها درخواست می کردند که بازی آسانتر شود، عده ای می گفتند که در بازی ماریو بهتر است با شمشیر و تفنگ بازی را شروع کنیم، بعضی ها حتی متوجه نشدند که بازی Super Mario Bros یک محصول واقعی گیم بود.
اگر به این نتایج توجه کنیم، باید به این موضوع بیاندایشیم که مشکل کودکان امروزی چیست؟ Mario یک بازی معروف و سخت برای چالش کشیدن بود، برای مثال، بازی ماریو در آن زمان بین بچه های محله برای به چالش کشیدن و رقابت با یکدیگر بود، اما عدم توانایی به پایان رساندن مرحله اول واقعا مضحک است، نشان می دهد که این بازی باید آسانتر شود به جای اینکه مجبور به انجام دوباره مراحل شوید این موضوع توهین به احساسات گیمرها است ! 
همه شوخی به کنار، این حالت ناراحت کننده از امور به طور کلی جامعه بازی و به طور خاص نینتندو را فرا گرفته است.
"به عنوان یک سهامدار، شما باید این را بدانید که برای برطرف کردن این موضوع باید بازی ها را آسانتر ساخته که باعث جذب مخاطبان گسترده تر شود." وی افزود " به عنوان یک گیمر، ممکن است احساس کمی ناراحت کننده به شما دست دهد؛ در واقع این بسیار غم انگیز است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا