اخبار بازی

ایسوس : با ارزش ترین برند تایوانی

ایسوس توانست برای سومین سال پیاپی عنوان با ارزش ترین برند تایوانی را کسب نماید. ارزش این برند 1.78 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

هر ساله وزارت اقتصاد تایوان  با همکاری موسسه Interbrand انگلستان اقدام به رتبه بندی شرکت های تایوانی می نمایند. بر اساس آخرین گزارش از سوی  این دو نهاد، برند ایسوس با ارزشی بالغ بر 1،78 میلیارد دلار توانست برای سومین سال پیاپی و در سال 2015 عنوان با ارزش ترین برند تایوانی را از آن خود نماید و خود را از رقبای سرشناس و قدرتمند خود جدا کند. در همین راستا Jackie Hsu قائم مقام ایسوس  گفت: ما بسیار خوش حال هستیم که برای سومین  سال متوالی جایزه با ارزش ترین برند تایوانی را از آن خود نماییم. همچنین در هنگام دریافت جایز وی افزود :شعار  In Search OF Incredible به عنوان جوهره روح ایسوس می باشد که ما را متعهد به عرضه نو آوری در محصولاتمان به منظور ایجاد تجربه متفاوت از محصولات IT برای مصرف کننده گان برند ایسوس می نماید، و این جایزه تایید کننده این موضوع می باشد.

 src=/files/asus.png /></p><p>ایسوس در سال 2015  به توسعه گروه محصولات با مفهوم  <span dir=LTR>Zen-inspired</span> و خانواده  محصولات مخصوص بازی <span dir=LTR>Republic of Gamers (ROG)</span> پرداخت و توانست بازار خورد را گسترش دهد و به این مهم دست یابد. این شرکت در سال 2015 دو خانواده مهم از محصولات <span dir=LTR>Zen</span> معرفی نمود.<span dir=LTR>ZenPad</span> و <span dir=LTR>ZenFone</span> که پرچمدار آن <span dir=LTR>ZenFone 2</span> می باشد ،این محصولات نقش بسزایی در کسب در آمد ایسوس در سال 2015 داشته است. همچنین با معرفی <span dir=LTR>GX700</span> قویترین نوت بوک مخصوص بازی در دنیا به همراه سیستم خنک کننده مایع   و لپ تاپ  <span dir=LTR>G752</span>که مجهز به خلاقانه ترین صفحه کلید مخصوص بازی در دنیا می باشد، توانست در خانواده <span dir=LTR>ROG</span> محبوبیت و ارزش برند خود را بالاتر ببرد.</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا پیروز1394-08-06

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا