اخبار بازی

ایا نسخه ی جدید L.A Noire در دست ساخت است ؟!

سازنده ی( Team Bondi ) بازی L.A Noire اعلام کرد که برای ادامه ی نسخه ی 2 این بازی دیگر 5 سال برای ساخت طول نمیکشد.
L.A Noire برای اولین بار در سال 2004 برای کنسول PS3 به صورت انحصاری معرفی شد ولی بعد از حوداث زیاد این بازی در نهایت برای Xbox و PS3 منتشر شد.
این بازی از اولین بازیهایی است که از قابلیت Motion Scan و از بازیگران هالیوودی استفاده شده که باید بازیگران جلوی دوربین های زیادی میرفتنند و حرکات و صورت انها را اسکن میکرد و به این علت بود که این بازی ساختش حدود 5 سال طول کشید.
رئیس شرکت Team Bondi اقای McNamara در مصاحبه ای با GamerliveTV گفته است :
از این به بعد همه ی شرکت های بازی سازی میتوانند از این قابلیت یعنی Motion Scan استفاده کنند. ما برای ساخت این بازی از ابزار زیادی استفاده کرده ایم و فکر میکنیم ساخت نسخه ی جدید از این بازی دیگر 5 سال به طول نمیکشد. ما همچنین در حال کار بر روی چیزی هستیم که بتواند بدن بازیگران را هم اسکن کنید. ما میتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم و این بسیار جذاب است. همه ی دروغ ها و راهنمایی ها به این معنی است که ما راههای زیادی را طراحی کرده ایم و یک نمایش نامه ی طولانی که از همه جهت در بازی گیمر ها را پوشش دهد در بازی قرار میگیرد که به این معنی است که داستان 3 برابر قبل شده است و راههای زیادی برای انتخاب وجود دارد و همچنین با یک سری مشکلات منطقی که در بازی وجود دارد

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا