اخبار بازی

اکتیویژن قصد عرضه Call of Duty: Bloodlines و Beyond Destiny را برای NX دارد

Geno اینسایدر مشهور اقدام به انتشار اخباری از معامله اکتیویژن و نینتندو کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Geno قبلا اخبار اتاق 360 درجه مایکروسافت یعنی (Ilumiroom)، گرافیک مدرن و پیشرفته PS4 و حمایت آن از DX11 و موتورهای گرافیکی آنریل انجین 4 و Frostbite 2، ساخت Pokémon با موتور کاملا 3D یعنی بازی( Pokémon X &Y) را منتشر کرده بود، حال از معامله بزرگ اکتیویژن و نینتندو برای NX می گوید.

* اکتیویژن قصد دارد «Skylanders » جدید همراه با NX عرضه کند. این بازی همراه با «Call of Duty» جدید به نام رمز Bloodlines «بلادلاینز» در پاییز 2016 عرضه می شود.

* همچنین این کمپانی با همکاری «پلاتونیمز گیمز» در سال 2017 عنوان Spider-Man: The First Avenger که براساس فیلمی از MCU و universe را برای NX عرضه کند.

* اکتیویژن یک قرار داد بزرگ هم برای دسترسی کنسول نینتندو به بتای بازی Beyond Destiny که ادامه ای برای عنوان اول سری «دستینی» بسته است که قرار است در تعطیلات 2017 منتشر شود.

* علت علاقه اکتیویژن برای اوردن  «بیوند دستینی»  برروی NX استفاده این کنسول از قابلیت شبکه مولتی پلیر آنلاین و local هست، که همزمان با قسمت جدید سری اصلی Pokémon عرضه می شود و نه تنها تضمین می کند که NX از یوزر بیس بیشتری برخوردار خواهد شد، بلکه کمک می کند که مخاطبان قشر جدید به سوی این فرنچیز کشیده شوند.

اگر این معامله به سرانجام برسد اکتیویژن نسخه کامل قسمت اول سری  «دستینی»  در اوایل سال 2017 برای NX منتشر خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا