اخبار بازی

اکتیویژن از امیدهایش نسبت به Destiny 2 صحبت می‌کند

گزارش شده که بازی Destiny 2 سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌ی قبل خود خواهد داشت که آن را به دنباله‌ای بزرگ تبدیل می‌کند. حال شرکت اکتیویژن [Activision]، ناشر این بازی، در رابطه با انتظارات و امیدهایش به موفقیت این بازی صحبت کرده است.

نسخه‌ی نخست Destiny سال 2014 میلادی عرضه شد و با وجود واکنش نسبتاً سرد منتقدان، میلیون‌ها نسخه از این بازی توسط بازیکنان خریداری شد. که اکثر بازیکنان از داستان و محتوای کم آن ابراز نارضایتی کردند.

شرکت اکتیویژن در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود اعلام کرد که امید زیادی دارد تا Destiny 2 افراد بیشتری را به این سری علاقه مند کند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که این بازی طرفداران فعلی این سری را نیز راضی نگه خواهد داشت.

این شرکت همچنین خبر داد که استودیی Bungie هم‌اکنون در حال توسعه‌ی این بازی‌ست. آن‌ها در رابطه با زمان انتشار این بازی تنها اشاره کردند که این مهم در سال 2017 میلادی رخ خواهد داد اما بازه‌ی زمانی مشخصی را اعلام نکردند. آن‌ها امید دارند تا این بازی مورد قبول طرفداران قدیمی و جدید این سری واقع گردد.

در نهایت، اکتیویژن وعده داد که این بازی از نظر محتوا کامل خواهد بود و آن‌ها تصمیم دارند تا بازیکنان برای مدت‌ها پس از عرضه‌ی آن همچنان به تجربه‌ی آن مشغول باشند. این مورد گویای این نکته است که اکتیویژن در نظر دارد تا بسته‌های الحاقی متفاوت و بیشتری برای این بازی منتشر کند. پلتفرم‌های مقصد این بازی تاکنون مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد تا دو پلتفرم Xbox One و Playstation جزو پلتفرم‌های مقصد آن باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا