اخبار بازی

اولین تریلر رسمی بازی ایرانی What happened منتشر شد

استودیوی مستقل Genius Slackers با تهیه کنندگی شرکت بازی سازی Sourena Game Studio بیش از یک سال است که بر روی اولین پروژه تجاری خود به نام What happened کار می‌کند.

داستان بازی What happened  با موضوعی روان شناختی نگاهی متفاوت به دوران حساس بلوغ و نوجوانی دارد جوانی به نام «استایلز» دارد که بعد از مرگ پدرش دچار مشکلات روحی و عاطفی می‌شود که منجر به گوشه گیری او از جامعه می‌شود وتصمیمات اشتباه او در نهایت منجر به اعتیاد به مواد مخدر می‌شود.

What happened به ما نشان می‌دهد که چه اتفاقی برای استایلز و نوجوانانی مانند او که به دلایل مختلف دچار افسردگی شدید شده‌اند رخ می‌دهد. سبک داستانی متفاوت بازی می‌تواند نمونه بسیار خوبی از بازی‌هایی باشد که برای آموزش‌های اجتماعی به قشر نوجوان و جوان  در زمینه‌ی مصرف موادمخدر استفاده می‌شوند.

 width=

هدف طراحان و تیم سازنده‌ی بازی نیز ایجاد فضای مشابه و هیجان انگیز بوده است تا در عین جذاب بودن بتواند جنبه‌های روانشناختی و آسیب شناسی مصرف مواد مخدر و اعتیاد را به مخاطب انتقال دهد.

ایده‌ی اصلی داستان در حدود 3 سال پیش شکل گرفت و  از آن زمان تا کنون تلاش‌ها برای به سرانجام رساندن این پروژه ادمه دارد. انتظار می‌رود که این بازی در نیمه دوم  سال 2019 در سطح جهانی منتشر شود. این بازی با موتور Unreal Engine 4 تولید می‌شود و با هدف انتشار بین‌المللی بر روی پلت فرم‌های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی  در حال تولید است.

از خصوصیات بارز این پروژه می‌توان به کیفیت بالای گرافیک بازی، داستان و خلاقیت‌های درون بازی اشاره کرد که همه در کنار هم نوید یک پروژه موفق و تأثیر گذار را می‌دهند.

این پروژه در نمایشگاه‌های اخیر بین‌المللی نظر بسیاری از ناشران بین المللی بازی را به خود جلب کرده است. امیدواریم What happened پس از طی کردن مراحل تولید بتواند موفقیت‌های تجاری خوبی را نصیب بازی سازان ایران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا