اخبار بازی

اولین اطلاعات از Vampyr، عنوان جدید سازندگان Life is Strange

معرفی «Vampyr»، بازی نقش آفرینی در دنیای خون‌آشام ها توسط «Dontnod Entertainmnet» به قبل از عرضه‌ی «Life is Strange» برمی‌گردد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

بعد از معرفی بازی اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. اما طی پیامی به بلاگ «پلی‌استیشن اروپا»، آقای «Philippe Moreau» کارگردان بازی اطلاعاتی جدیدی از این عنوان ارائه داد.

 

در این بازی اکشن بازیباز در نقش «Jonathan Reid» یک جراح در سال 1918 در لندن خواهد بود. زمانی که «اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی» جریان داشت. Jonathan Reid با استفاده از قدرت‌های خون‌آشامی و سلاح هایش نظیر اره و لوازم جراحی با دشمنان که شامل موجودات ماوراء طبیعی و انسان‌ هستند روبرو می‌شود.

 

مشابه با بازی‌های قبلی Dontnod، تصمیمات شما در طول بازی نتایج مهمی دربر خواهد داشت. هر کسی را که در بازی حضور دارند می‌توانید مورد هدف قرار دهید از جمله شهروندان. حتی کسی را که به عنوان دشمن انتخاب می‌کنید در نحوه‌ی روایت داستان تاثیر خواهد داشت.

 

Moreau ادامه داد: « اطلاعاتی که در طول بازی کسب می‌کنید، اتفاقاتی که شاهدش می‌شوید و ارتباطاتی که در بازی توسعه می‌دهید همگی تصمیمات شما را تعریف خواهند کرد. اما شما مجبور به تغذیه هستید. فراموش نکنید که شما یک خون‌آشام هستید. »
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا