اخبار بازی

اولین اطلاعات از FIFA 11

در پی اطلاعاتی که جدیدا از سمت سازندگان PES 2011 منتشر شد، امروز نیز EA گوشه هایی از اطلاعات شماره جدید فیفا را اعلام کرد.

طبق گفته های EA بازیکنان دارای حرکت های جدید و بیشتر خواهند بود. زاویه های جدید دوربین را در هنگام واکنش بازیکنان شاهد خواهید بود. در نسخه های کنسولی X360 و PS3 قادر خواهید بود که اطلاعات و موزیک های دلخواهتان را به نسبت موقعیت بازی آپلود کنید. برای مثال، برای هر یک از حالت هایگل زدن، مراسم آغازین بازی (صحنه هایی که بازیکنان وارد زمین می شوند)، برد، باخت و … می توانید آهنگ مخصوصی را انتخاب و از هارد دستگاهتان بر روی بازی آپلود کنید. به طور حتم این شماره نسخه ارتقا و بهبود یافته FIFA 10 خواهد بود و از تمامی مشکلات و انتقادات و پیشنهادات طرفداران به نحو احسنت استفاده شده است.

گیم پلی تغییرات جزئیی خواهد داشت. در FIFA10 تعویض میدان و فرستادن توپ از نقطه کرنر به دیگر نطقه کرنر زمین کار بسیار راحتی بود، اما در این نسخه برای این چنین تعویض هایی باید کمی کلنجار بروید. مشخصات و استعداد های فردی بعضی بازیکنان که دارای اشکال بود رفع شده اند. مثل قدرت بدنی دروگبا و تعویض های سریع توز.

منتظر اطلاعات بیشتر در E3 باشید.منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا