اخبار بازی

اولين اطلاعات فاش شده از Assassin's Creed 2

همانطور كه قبلا اعلام شده شركت Ubisoft در حال ساخت Assassin’s Creed 2 است و قصد دارد اين بازي در اواخر سال 2009 عرضه كند. يكي از اعضاي سايت destructoid با يكي از خبرنگاران ملاقات كرده است كه وي Trailer اين بازي را ديده و اطلاعات اين بازي را در اختيار انها قرار داده است.

شهر ونيز در حوالي قرون 14 الي 15 نشان داده مي شود. دوربين به سمت شهر و عبور و مرور هاي روزانه ختم مي شود. دقيقا شبيه قسمت اول متنها در اين جا فعل و انفعلات بيشتر از پيش شده است. در همين حين ما ميبينم كه مردي , مقداري پول به يك دختر جذاب , پرداخت مي كند.

دو مرد يكي نسبتا بزرگ و ديگري لاغر از يك قايق پياده ميشوند و در حضور گارد ها به سمت ميدان اصلي ميروند. در ميدان اصلي همه در حال شادي و اجراي رقص بالماسكه ( رقص با ماسك )هستند. در اين زمان دختر جذاب كه قبلا رشوه گرفته است به سمت مرد لاغر ميرود و وي براي رقص به ميانه جمعيت ميبرد. دوربين انها در مركز نشان ميدهد و همچينن مردم ديگري كه در حال رقصيدن هستند.

در همين حال يك مرد كه لباس مخصوص رقص را پوشيده پديدار مي شود و يك خنجر در گردن مرد لاغر فرو مي برد و از گردن وي خون فواره ميزند.( دقيقا شبيه خنجري كه به جاي انگشت وسط در Assassin’s Creed استفاده مي شد. مرد چاق كه حالا خود را در خطر ميبيند به يكي از گارد ها هشدا ميدهد و وي را به طرف شخصيت اصلي ميكشاند. حالا شخصيت اصلي از ديوار بالا ميرود و به صورت موازي , مرد چاق را دنبال مي كند.

شخصيت اصلي به روي زمين مي پرد و حالا مقابل مرد چاق قرار مي گيرد. در اين زمان مرد چاق به سمت شخصيت اصلي بر ميگردد و مي گويد :” شرم اور هست كه مادرت مجبور شد بميرد. اون زن زيبايي بود. پدرت هم به همين شكل ! پدرت فقط به خاطر گستاخي تو مرد !” در اين هنگام شخصيت اصلي با يك هفت تير به سمت وي شليك ميكند و در اينجا تريلر به پايان مي رسد.
……..
بايد ديد درستي اين خبر تا چه حد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا