اخبار بازی

انحصاری شدن TitanFall حتی باعث تعجب Respawn نیز شده بود

 

زمانی که اثر «TitanFall» به عنوان انحصاری برای ایکس‌باکس‌اون معرفی شد، تعجب بسیاری را برانگیخت. حال استودیوی سازنده، «ریسپاون» اظهار نظر جالبی در این مورد داشته است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

زمانی که «وینس زامپلا» از انحصاری بودن کامل تایتان‌فال در توئیتــر شخصی خبر داد، همان قدر که این خبر برای طرفداران تازه بود، برای وی نیز بود.

 

«انحصاری مایکروسافت در عرضه. یک شریک بزرگ و تمرکزی خوب برای شروع. EA برای ادامه مسیر تصمیم می‌گیرد، ما نیز به تازگی متوجه شده‌ایم.»  -29 اکتبر 2013

 

فرصتی پیش آمده و اخیرا از وی درباره این توئیت سوال شده است، و زامپلا چنین اذعان داشته: «بله این موضوع کمی تعجب برانگیز بود.» انحصاری بودن همیشگی تایتان‌فال (در ازای انحصار زمانی بودن) موضوعی نبوده است که استودیو انتظار آن را داشته باشد.

 

«تایتان‌فال همیشه به عنوان انحصاری در لانچ تصور می‌شد. اما ما همیشه فکر می‌کردیم که ممکن است این اثر را به پلی‌استیشن ببریم.»

 

در حقیقت این موضوع بسیار تعجب برانگیز بوده است، به شکلی که تهیه کننده نسخه دوم، آقای «Drew McCoy» می‌گوید:

 

«من فکر می‌کنم که زامپلا زمانی همه را مطلع ساخت، که خود [تازه] به این موضوع پی برده بود.»

 

ولی در نهایت جالب است که تایتان‌فال 2 به شکل همزمان برای PS4 , PC و Xbox One عرضه خواهد شد. 

زامپلا می‌گوید:

 

«برای ما چگونگی این موضوع که بخشی از زندگی خود را به تولید آن اختصاص داده‌ایم اهمیت دارد، تا مردم بیشتری بتوانند آن را تجربه نمایند. من متوجه هستم که برخی از مردم به یکی از آن‌ها [کنسول سونی یا مایکروسافت] وفادار هستند، ولی ما دوست داریم همه ساخته‌مان را تجربه کنند.»

 

تایتان‌فال 2 در تاریخ 28 اکتبر میلادی به انتشار خواهد رسید. لازم یادآوری است که حالا این سری دارای بخش تک‌نفره داستانی نیز هست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا