اخبار بازی

انتشار 2 مدل جدید PlayStation 4 در سپتامبر

بنا به گزارش وال استریت ژورنال شرکت سونی نسخه استاندارد PS4 خود را به همراه مدل جدید و ارتقا پیدا کرده این کنسول در سپتامبر رونمایی خواهد کرد، این گزارش حاکی از آن است که 2 کنسول جدید به منظور تنظیم میزان تقاضا برای PlayStation 4 در بازار است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

سونی طی مراسمی که در تاریخ 7 سپتامبر در سالن PlayStation (PlayStation Theater) واقع در شهر نیویورک برگذار خواهد شد اقدام به معرفی مدل های جدید خواهد کرد.با این حال این شرکت از انتشار اطلاعات دقیق در ارتباط با این رویداد خوداری کرده است.

در خرداد امسال سونی تایید کرد که این شرکت در حال کار بر روی مدل قدرتمند تر Playstation 4 با نام Neo میباشد. همچنین آقای Andrew House مدیر عامل Sony Interactive Entertainment به ویژگی های جدید این کنسول ارتفا پیدا کرده مانند بهبود توان کارت گرافیکی و همچنین پشتیبانی از وضوع تصویری 4K اشاره کرده است. ایشان همچنین تاکید کردند که این کنسول در کنار مدل استاندارد و با مبلغی بیشتر به فروش خواهد رسید.

 

شرکت سونی اطلاعات زیادی را در مورد Neo منتشر نکرده است. رویداد Playstation تنها 1 هفته قبل از نمایشگاه بازی های رایانه ای ژاپن (TGS) که در تاریخ 15 سپتامبر آغاز میشود،  برگذار خواهد شد. با این وجود تحلیلگران خبر از انتشار این کنسول قبل و یا در طول نمایشکاه TGS داده اند.

تمامی بازی ها بر روی مدل استاندارد و Neo قابل اجرا خواهند بود، سونی اعلام کرده است که با مقدار اندکی تلاش از جانب Developer ها به منظور فراهم سازی شرایط اجرای بازی ها بر روی هر 2 نسخه فراهم خواهد شد. بعد از معرفی Neo و Scorpio (نسخه جدید کنسول Xbox One)  ناشران نظرات مثبتی را در مورد این ارتفا سخت افزاری میان نسل داده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا