اخبار بازی

انتشار تریلر گیم پلی بازی پروانه

استودیو BeardedBird در آستانه فروش و توزیع بازی رایانه‌ای پروانه، تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد.

بالاخره بخشی از انتظارها به سر آمد و استودیو BeardedBird در حالی که تا زمان انتشار و توزیع بازی پروانه در بازار، زمان چندانی باقی نمانده تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد.

علاقه مندان می‌توانند این تیزر را از طریق وب سایت رسمی بازی پروانه به آدرس http://parvaneh-game.ir/ یا وب سایت استودیو BeardedBird به آدرس www.beardedbird.com مشاهده و نظرات خود پیرامون آن را به تهیه کنندگان منتقل کنند. گفتنی است بازی پروانه بزرگ‌ترین پروژه بازی‌سازی در ایران است که روند تولید آن از حدود 2 سال پیش آغاز و در ماه‌های گذشته به پایان رسیده است. در این پروژه بیش از 35 نفر از نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف مشغول به کار بوده و سعی کرده‌اند با کیفیت‌ترین بازی رایانه‌ای ایرانی را تولید کنند.

پروانه از گرافیک زیبا و منحصر به فرد و داستانی پر کشش و جامع برخوردار است و برای مخاطب 7 سال به بالا ساخته شده است. این بازی رایانه‌ای از شهریور ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد و پایه گذار فضای جدیدی در بازی‌های رایانه‌ای ایرانی خواهد بود.

پروانه در حوزه تبلیغات و نحوه عرضه و فروش نیز با ابتکارات و اتفاقات جالب و جدیدی پا به عرصه خواهد گذاشت. منتظر عرضه این پدیده ایرانی به بازار باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا