اخبار بازی

افزایش 40% سهام THQ

سهام کمپانی THQ ماه گذشته با وضعیت جدی و بحرانی روبرو شده بود که با کاهش سهام، جدایی مدیر ارشد مالی و دیگر مشکلات از این قبیل، همراه بود.

اگرچه از زمان عرضه Humble Bundle Package، سهام این کمپانی رو به رشد بوده است و به این معناست که برای مدتی از فاجعه جلوگیری شده است.

 

این بسته – که سودی معادل با 2 میلیون دلار تنها در 16 ساعت اول فروش خود داشته است – شامل عناوین Darksiders، Company of Heroes، Company of Heroes: Opposing Fronts، Company of Heroes: Tales of Valor، Metro 2033، Red Faction: Armageddon و Saints Row: The Third بوده است که با قیمت کمتری در دسترس قرار گرفته بوده اند.

 

بنا بر گزارش GI.biz، سهام این کمپانی در 28 نوامبر معادل با 1.07 دلار بوده است که با عرضه این بسته در 29 نوامبر، به 1.60 دلار رسیده است که 37.96 درصد افزایش داشته است.

 

با بسته شدن Play Friday، سهام این شرکت به 1.45 دلار کاهش داشته که با این حال برای این ناشر بحران زده، بهبود قابل ملاحظه ای داشته است.

این بسته حدود 3 میلیون دلار با فروش 576117 نسخه، درآمد داشته است و حتی افرادی چون Brian Farrell و Jason Rubin (از مسئولان THQ) نیز در این موضوع مشارکت داشته اند.

 

این حرکت، بر جاذبه معاملات بسته های نرم افزاری خواهد افزود و رویکردی هم چون 'خرج کردن برای آن چه که دوست دارید' سبب فروش دیجیتالی بازی ها خواهد شد.

 

این رویکرد می‌تواند به کمپانی THQ برای یافتن نقشه ای برای دور زدن آینده خود، کمک بسیاری کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا