اخبار بازی

افتتاح استودیو جدید کرایتک در شانگهای

شرکت کرایتک (Crytek) به تازگی استودیو جدیدی را در کشور چین افتتاح کرده است. استودیو جدید کرایتک (Crytek Shanghai Software Co) که در شهر شانگهای واقع است بیشتر در جهت افزایش و تقویت روابط شرکت کرایتک با شرکت های آسیایی ساخته شده است.

مدیر عامل شرکت کرایتک آقای Avni Yerli در صحبت هایی عنوان کرده است: "ما پتانسیل بالایی را در بازار چین مشاهده می کنیم و هم چنین از ارتباط با شرکت های وابسطه خود در چین درس های زیادی را فرا گرفته ایم. کسانی که در طیف وسیعی از تولید بازی ها، چه در معماری ساختاری بازی ها و چه در نمایشگاه ها و کار های شبیه سازی  به ما کمک های بسیاری کرده اند. پایه های شکل گیری استودیو شانگهای در واقع از زمان افتتاح دفتر سئول (نمایندگی کره جنوبی) گذاشته شد، که فرصت استراتژیک و مهمی را پیش پای ما قرار داد تا به افزایش فعالیت خود در بزرگترین بازار جهان بپردازیم."  آقای Areil Cai مدیر کل استودیو کرایتک در ادامه این صحبت ها، این نکته را اضافه کرد: "حضور طولانی مدت در بازار چین این فرصت را در اختیار ما قرار خواهد داد تا به همکاری بیشتری با نمایندگان دیگر چینی  بپردازیم."  او هم چنین عنوان کرد: "به علاوه این حرکت موجب افزایش توجه ما به نیاز های بازار چین می شود. بنابراین فرصت جدیدی برای ما به وجود خواهد آمد تا محصولاتی را متناسب با زبان این کشور فراهم بیاوریم و از دیگر سو موجب می شود تا ما بتوانیم ویژگی های جدیدی در زمینه فناوری به  موتور CryEngine اضافه کنیم. این مساله باعث افزایش رابطه تعاملی میان شرکا و تحکیم  روابط دوستانه در آینده خواهد شد."

شرکت کرایتک پیش از این در آلمان، مجارستان، بلغارستان، کره جنوبی، انگلیس و اکراین استودیو هایی را افتتاح کرده بود. استودیو جدید بر روی موتور CryEngine کار خواهد کرد و هم چنین موجبات افزایش ارتباط با مصرف کنندگان در بازار آسیا را فراهم می آورد. این استودیو هم چنین با همکاری  کمپانی چینی Tencent بر روی عنوان Warface فعالیت خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا