اخبار بازی

اظهارات یک تروریست : بازی MW2 همه چی را به من اموخت .!!!!


تصویر تروریست Anders Behring Breivik

 


دیروز متاسفانه در شهر اُسلو کشور نروژ اتفاق ناگواری رخ داد ، عکسی که در بالا مشاهده میکنید متعلق است به تروریست "Anders Behring" که در یک عملیات خونین بیش از 90 نفر را باتفنگ به قتل رساند و در یک بمب گذاری در یک ساختمان دولتی باعث مرگ بیش از 8 نفر غیر نظامی شد .
دلیل این حمله از سوی این مرد 32 ساله ، مسائل ضد مذهبی عنوان شده است، Anders Behring همچنین در مورد چگونگی این عملیات سخنان عجیبی را بیان کرد :
وی بعد از دستگیری اعلام کرد، "تمام اموختهای رزمی و مهارتی خود را از بازی معروف Modern Warfare 2 یاد گرفته است ، و افزود بازی MW2 یک شبیه ساز عالی برای عملیات جنگی واقعی میباشد" . سخنان وی به شرح زیر است :
"بازی Modern Warfare 2 را خریداری کردم ، و میتوانم بگویم این بازی یکی از بهترین بازیهای شبیه سازی شده نظامی میباشد که من دیده ام . و بخش چند نفره بازی بسیار عالی بود و خیلی چیزها از این شبیه ساز اموختم ، و با این اموزشها توانستم این عملیات را انجام دهم" . وی همچنین اذعان کرد عاشق بازی World of Warcraft بوده است و به غیر از اینها نیز بازیهای دیگری چون Fallout 3, BioShock 2 و Dragon Age: Origins را نیز بازی کرده است .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا