اخبار بازی

اطلاعات رسمی منتشر شده از بخش داستانی عنوان بتلفیلد 1 توسط ESRB

نظام رده بندی سنی بازی های ویدئویی ( ESRB ) اطلاعاتی از بخش داستانی «Battlefield 1» منتشر کرد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در بخش داستانی عنوان Battlefield 1  بازیکنان در نقش های ( خلبانان جنگی، خدمه و سربازان ارتش، نظامیان شورشی و سربازان پیغام رسان در جنگ جهانی اول که به نوعی خطرناک ترین کار در جنگ جهانی اول بود ) و در حوادث و مناطق مختلف جنگ جهانی اول نقش داشته و بازی خواهند کرد .

 بازیکنان در بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  از اسلحه های ماشینی، تپانچه، و تفنگ های مخصوص جنگ جهانی اول به همراه نارنجک ها برای کشتن دشمنان استفاده خواهند کرد .

 بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  شامل مراحلی که در آن استفاده مکرر از تیر اندازی و انفجار وجود دارد خواهد بود، همچنین بعضی از صحنه های بخش داستانی این بازی شامل آتش گرفتن سربازان توسط شعله افکن خواهد بود .

بازیکنان ؛ در بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  همچنین میتوانند از عناصر مخفی کاری مانند استفاده از سرنیزه و چاقو برای کشتن دشمنان از پشت سر استفاده کنند .

 عنوان  «Battlefield 1» در تاریخ ۳۰ مهر ماه برروی پلتفرم های اکس باکس وان ، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا