اخبار بازی

اطلاعات جدید در مورد مد آنلاین بازی Resident Evil 6

پیش از این خبر هایی در مورد حضور شخصیت  ADA WONG  در مسیر داستانی عنوان Resident Evil 6 و توانایی بازی در نقش زامبی ها را شنیده بودیم، اما کپکام به تازگی اطلاعات جدیدی را  درباره مد جدید آنلاین با نام  Agent Hunt را برای عنوان Resident Evil 6  منتشر کرده است. به واسطه این مد شما قادر خواهید بود که در نقش زامبی ها و دشمن، وارد محیط بازی دیگران در بخش آنلاین بشوید. در اینجا یک سری از اطلاعات مانند چگونگی دسترسی به این مد در زمان انتشار بازی در ماه اکتبر در اختیار شما قرار می گیرد:

1 – برای بازشدن و دسترسی به مد Agent Hunt شما نیازمند این هستید که یک بار بخش داستانی بازی را به وسیله  یکی از شخصیت های بازی مانند: کریس، لئون و جیک به پایان برسانید.

2 – در زمانیکه بازیباز در حال شروع بازی به صورت آنلاین با یکی از شخصیت ها هست، می تواند انتخاب کند که این مد فعال باشد یا نه.

3 – وقتی یک بازیباز قصد دارد به صورت آنلاین به یکی از سرور هایی که دیگر بازیباز ها در آن در حال انجام بازی هستند وصل شود خواهد دید که آیا سرور مربوطه اجازه ورود برای مد Agent Hunt به دیگران می دهد یا این اجازه داده نمی شود.

4 – بازیباز سپس برای ورود به بخش مورد نظر در نقش یک شکارچی یکی از این سیزن ها را انتخاب کرده و وارد آن می شود، البته باید توجه داشت که فقط یک سری از مراحل خاص در بازی قابلیت بازی در مد Agent Hunt را به بازیباز ها خواهند داد.

5 – اگر شکارچی ها بتوانند مامور (شخصیت مورد نظر در بازی) را در بازی بکشند آنگاه بازی با موفقیت گروه شکارچی به به پایان می رسد و می توانند در صورت تمایل به سیزن های دیگری که بازیباز های دیگر در حال بازی در آن هستند، بروند.

6 – اگر کسی که  شخصیت مامور را بر عهده دارد در بازی کشته شود، بازی به مانند حالت استاندارد، که دشمنان توسط حافظه کنترل می شوند، پایان می پذیرد.

7 – اگر کسی که درنقش زامبی و شکارچی بازی می کند تصمیم به خروج از بازی بگیرد، هدایت دشمنان در بازی به هوش مصنوعی سپرده می شود.

بازی Resident Evil 6 در تاریخ دوم اکتبر بر روی کنسول های XBOX 360 و PS3 عرضه خواهد شد و هنوز زمان دقیقی برای عرضه نسخه PC در نظرگرفته نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا